قهرمانی
سیبی

23454 324 087 چگونه زبان ویندوز را فارسی کنیم؟ 213 443 4333 22 32445 سایت تفریحی و سرگرمی فان نت پرتال فان نت جهان فان سایت تفریحی و سرگرمی جهان فان


قهرمانی

آدمی می تواند بارها و بارها به شیوه های گوناگون قهرمان شود . ارد بزرگ



من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد. توماس ادیسون



هر گاه خبر های بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید . بیل گیتس



با ولخرجی تنها مال نمی رود ، زمان ارزشش فراتر است ، و آن هم نابود می شود . ارد بزرگ



زمانیکه دانش یک مرد برای موفقیت کافی است. ولی تقوای او کافی نیست. هر چه را که او ممکن است بدست آورد دوباره از دست خواهد داد. کنفسیوس



موفقیت به همان اندازه شکست خطرناک است. لائو تزو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : تاریخ : پنج شنبه 31 تير 1395



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به سیبی مي باشد.